Tko će nas predstavljati u Milanu?

O Tjednu dizajna u Milanu izvještavali smo i prošlih godina. Sada vam ponosno predstavljamo izložbu „Solid acts – Design from Croatia“ kojom će se selekcija hrvatskoga produkt dizajna predstaviti na ovogodišnjoj najvećoj svjetskoj sajamskoj manifestaciji na kojoj se predstavljaju dostignuća na području dizajnerskog namještaja, produkt dizajna, uređenja interijera i popratnih sadržaja. Izložbu organizira Centar za dizajn Hrvatske gospodarske komore u suradnji s autoricom izložbe Tatjanom Bartaković, a održat će se u Superstudiu Più – Temporary Museum for New Design 2013 (Zona Tortona) od 9. do 14. travnja ove godine, jednoj od najposjećenijih lokacija na čitavom milanskom Tjednu dizajna koji se odvija za vrijeme znamenitog Salone del Mobile.

Solid Acts_Design from Croatia_1_photo_Domagoj Kunic

O konceptu i kontekstu izložbe njena autorica Tatjana Bartaković je rekla sljedeće: „Hrvatski produkt dizajn je danas znatnije utemeljen u proizvodnji nego prije samo 5 godina. Upravo za vrijeme krize dogodio se ključni proboj međunarodno relevantnih projekata koji su visokom razinom kvalitete postali svojevrsne ikone preporoda u hrvatskom dizajnu. Na makrorazini riječ je o tri scenarija ili platforme razvoja dizajna koje do tada nisu postojale u značajnoj mjeri. Jedna od njih su arhitektonski projekti koji su potaknuli stvaranje originalnog hrvatskog dizajna za svoj interijere, druga je industrija namještaja, a treće samostalna dizajnerska produkcija u limitiranim količinama. Međutim, njihov zajednički nazivnik svakako je visok postotak uključenosti ručne izrade u proizvodnji, a u većini slučajeva i minimalno potrebna tehnologija koju zamjenjuje dizajn. Izabrana 32 rada demonstrirat će u kojoj mjeri je moguće razviti suvremeni proizvod s minimalnom uključenošću tehnologije te poreći predrasudu da je za razvoj dizajna nužna visoka tehnologija. Radovi podijeljeni u 9 tematskih cjelina komuniciraju hrvatsku prirodnu i kulturološku baštinu – od tradicije proizvodnje namještaja od punog drveta, uporabu lokalnih resursa, inspiracije prirodnim i kulturološkim motivima u formi suvremenih predmeta, do arhitekture koja, osim svoje osnovne kvalitete, generira i nove proizvode. SOLID ACTS objedinjuje naznačene zajedničke temelje radova komunicirajući hrvatsku kulturu znanja i proizvodnje kroz novi hrvatski dizajn.“

U nastavku predstavljamo 30 dizajnera i 32 rada podijeljenih u 9 tematskih cjelina:

* ROĐENI IZ ARHITEKTURE

XL, sklopiva ležaljka (Element by Intera)
Dizajn: Numen/ForUse (Christoph Katzler, Sven Jonke, Nikola Radeljković)
Dva slična okvira različite su širine tako da ulaze jadan u drugoga. Spoj okvira služi kao os rotacije, dok poprečna prečka ispod sjedala zaustavlja rotaciju u željenom položaju. Sjedalo i naslon izrađeni su od poliesterskog konopa otpornog na vremenske utjecaje, dok su za interijersku uporabu sjedalo i naslon izrađeni iz 4 prirodne kože debljine 4 mm. Konstrukcija je izrađena iz masivnog bagrema ili oraha.

numen

Three-lite, podna svjetiljka
Dizajn: Marin Mikelić, Tomislav Vreš (MVA Architects)
Three-lite je podna svjetiljka izvorno nastala kao integralni dio arhitektonskog projekta za Hotel Well, Terme Tuhelj u Hrvatskoj, kao ekstenzija njegova vizualnog identiteta. Forma je određena jednostavnim zakretanjem metalnih nogu oko vertikalne osi, a sjenilo u obliku zaobljenog trokuta dodatno doprinosi promjenjivosti percepcije i zaokružuje identitet svjetiljke. Tanki elementi postolja i sjenila izrađeni su od savijenih čeličnih šipki i savijenih ploča čeličnog lima ili platna. Elementarna prostorna geometrija svjetiljke, odabir boja i ukupni dojam – lightness – omogućuju njezinu primjenu u prostorima različitih karaktera. Dimenzije svjetiljke su 46 x 46 x 160 cm. Dostupna su dva tipa sjenila – tekstilno i metalno perforirano sjenilo. Metalna sjenila dostupna su u crnoj i bijeloj boji, a tekstilna sjenila u nekoliko tonova zeleno-žutonarančastog spektra.

mva

Styx, barski stolac
Dizajn: Filip Gordon Frank, Iva Frank
Dizajn barskog stolca Styx reinterpretacija je klasičnog kuhinjskog stolca čiju konstrukciju karakteriziraju dva međusobno uglavljena elementa. Primarno je osmišljen kao sastavni dio interijera “Vino&Ino” (vine bar/concept store) zasnovanog na ideji moderne verzije tradicionalne konobe.

f.g.franck

* KARAKTERI U MASIVNOM DRVETU – Elementary, Tactile, Sensible Elementary

FKY, samostojeća polica (Element by Intera)
Dizajn: Numen/ForUse (Christoph Katzler, Sven Jonke, Nikola Radeljković)
4 sloja horizontalnih letvica i 3 sloja blago zakošenih vertikalnih letvica čine naizmjenično međupovezanu trodimenzionalnu strukturu. Brojni spojevi preklopljenih letvica osiguravaju dostatnu površinu spoja za stabilnost police. Odmak od ortogonalnosti poboljšava statičku kvalitetu police istovremeno podsjećajući na slučajno postignutu strukturu načinjenu od podjednakih dijelova izrađenih iz različitih materijala. Polica/prostorna pregrada je proizvedena od kombinacije lakiranog i uljenog masivnog hrasta ili kombinacije masivnog javora, brijesta i oraha.

FKY_ElementByIntera_NumenForUse

Cut, stol (Element by Intera)
Dizajn: Numen/ForUse (Christoph Katzler, Sven Jonke, Nikola Radeljković)
Dva slična poliedra rezultat su samo jednog reza na standardnoj stolarskoj pili. Izvorni paralelopiped rotiran je oko dvije osi pri rezanju tako da se kompleksna geometrija izratka postiže samo jednom operacijom. Rezultirajući komadi su dva zrcaljena komada koji služe kao noge stola. S ciljem postizanja naizgled proizvoljne geometrije, zrcaljene noge koriste se za odvojene stolove. Stolove »blizance« možemo promatrati kao »lijevi« i »desni« dio iz zajedničkog ishodišta. Površine nastale rezom naglašene su kontrastom boja. Stol s demontažnim nogama izrađen je iz masivnog bora.

CUT_ElementByIntera_NumenForUse

Tactile
Bloop, stolić (Artisan)
Dizajn: Ruđer Novak-Mikulić, Marija Ružić
Kolekcija stolića Bloop rezultat je dekompozicije klasičnog okruglog stolića s centralnom nogom, izrađenog tehnikom tokarenja drveta. Izmicanjem osi rotacije triju osnovnih elemenata takvog stola (baze, noge i ploče) postiže se nekonvencionalna prostorna kompozicija, a uz korištenje 5- osne tehnologije je pri tome zadržana sva funkcionalnost i stabilnost uporabnog proizvoda. Kompozicija nekoliko stolića u prostoru u dvije različite visine asocira na poetiku krugova koji se pravilno šire površinom vode kada bacimo kamenčić.

Bloop_Artisan_Novak_Mikulic&Ruzic_photo_D Kunic

Neva, stolac (Artisan)
Dizajn: Ruđer Novak-Mikulić, Marija Ružić
Karakter stolca Neva proizlazi iz poetike vala na koji asocira kontinuirana linija koja prelazi iz prednje noge u rukonaslon te iz rukonaslona u naslon. Kao i val, stolica je u potpunosti fluidna i zaobljena, mekih prijelaza. Maksimalno tanka, iznimno lagana, u potpunosti odražava tehnološki proces kojim je nastala, točnije spoj vrhunske 5-osne cnc tehnologije i preciznu ručnu obradu iskusnih majstora.

 Neva_Artisan_Novak_Mikulic&Ruzic_photo_D Kunic

Sensible
Pasha, stol (Artisan)
Dizajn: Zoran Jedrejčić
Za stolom se družimo, pijemo, jedemo, prepričavamo događaje i postajemo intimniji s drugima. Za tim skoro svetim predmetom okupljaju se čitave obitelj, pa i državnici. Dizajner se često pitao što pruža karakter tom predmetu, a odgovor mu je pružila sama povijest kroz stilove umjetnosti: noge stola određuju mu karakter, pružajući mu stabilnost, i upravo su one tijekom vremena najviše bile podložne promjenama i utjecajima raznih stilova. Svatko od nas u svojim sjećanjima nosi “svoj” stol. Igrajući se upravo tim sjećanjima, nastao je stol Pasha. Korisniku se pruža prilika da među ”sjećanjima” izabere “svoje” noge kako bi se osjećao važnim, poput pravog Pashe.

PASHA_Artisan_Zoran Jedrejcic_photo_D Kunic

Malena, stolac (Artisan)
Dizajn: Zoran Jedrejčić
Koncept stolca zasniva se na poštovanju samog drva, nastojeći ga ne “siliti” nego slijediti njegove osobine toplog i mekanog materijala podložnog detaljnoj obradi. Poštujući njegovu strukturu i svojstva, jedini ornamenti koje je dizajner dopustio − sami su spojevi, koji su postali jezgra projekta. Uz stolac je osmišljen i odvojeni jastuk od kože ili tekstila, lako pričvrstiv jednostavnim otvorom na donjem dijelu stolice. Dizajner smatra da se stolac ne bira, već se osjeti i zavoli, poput pravog člana obitelji.

MALENA_Artisan_Novak_Mikulic&Ruzic_photo_D Kunic_2

* OBLICI RASVJETE

Mini Me, stolna lampa (Polymorph)
Dizajn: Filip Gordon Frank
Forma stolne lampe Mini Me podsjeća na kontinuiranu liniju spajalice za papir, a za dizajnera je upravo ona vizija najjednostavnije lampe za stol. Mini Me je dostupna u 9 različitih boja (bijela, crna, siva, žuta, svijetlo zelena, tamno zelena, cyan, magenta, i plava).

Mini Me_Filip G Frank_yellow_white

Shift, samostojeća lampa (Artisan)
Dizajn: Ruđer Novak-Mikulić, Marija Ružić
Shift je lampa koja na vrlo jednostavan način, bez napredne tehnologije i složenih mehanizama ispunjava funkcije usmjerene i ambijentalne rasvjete. Konstrukcija je asketska, lišena svih suvišnih elemenata. Sastoji se od 3 drvena štapa koje korisnik sam sastavlja u prostornu konstrukciju te sjenila koje klizi po jednom od štapova i naslanja se na preostala 2 štapa u raznim položajima. Sjenilo je izrađeno od perforiranog lima presvučenog tkaninom kako bi bilo dovoljno čvrsto za naslanjanje na drvene štapove, a dovoljno lagano za jednostavno korištenje.

Shift_Artisan_Novak_Mikulic&Ruzic_photo_D Kunic

Twister, viseće rasvjetno tijelo
Dizajn: Ana Tevšić
Twister je serija lustera čija je forma proizašla iz zvrka koji se vrti oko vlastite osim i kojem je pokret zaustavljen u vremenu. Svaki oblik lustera predstavlja jednu fazu pokreta, dok zajedno tvore stabilnu dinamičku kompoziciju. Mehanizam na kojem vise daje korisniku mogućnost da ih pomiče gore ili dolje, zavisno od lokacije u interijeru. Svaka lampa je zavarena od 12 jednakih dijelova ručno obrađenog aluminija.

Twister_Ana Tevsic_photo_A Zelmanovic

* AKTIVNOST SJEDENJA I SPAVANJA

Revolve, garnitura na razvlačenje (Kvadra)
Dizajn: Numen/ForUse + Bratović & Borovnjak
Revolve je ležaj koji objedinjuje potrebe sjedenja, ali i spavanja. Transformacija iz jedne u drugu funkciju omogućena je jednostavnom rotacijom gornjeg dijela za 180º. Za vrijeme rotacije naslon za leđa i sjedeći dio objedinjuju se u jedinstveni volumen. Rotacija je omogućena posebno osmišljenim metalnim mehanizmom, što rezultira posve ravnom gornjom površinom za spavanje, sastavljenu od dva identična dijela.

rotation_Revolve_Kvadra_NumenForUse_Bratovic&Borovnjak

Red Dot Design Award Winner 2012.
Pil-low, garnitura na razvlačenje (Kvadra)
Dizajn: Redesign (Neven & Sanja Kovačić)
Pil-low je multifunkcionalna sofa dinamičnog međuodnosa sjedišta, naslona i jastuka, unutar kojih jastuk ostvaruje dvije funkcije: u položaju za sjedenje podržava ergonomiju tijela, dok u položaju za spavanje omogućuje jednaku kvalitetu ležanja kao na samostojećim madracima. Lagana transformacija iz jedne u drugu funkciju Pil-lowa ostvaruje se uz pomoć inovativnog mehanizma za rasklapanje, koji u prvoj fazi pomicanja otvara pristup ladici za skladištenje, inače potpuno skrivenoj u sklopljenom položaju.

Pil-low_Kvadra_Neven&Sanja Kovacic_2

* SVAKODNEVNO

Quadrupedia, sustav stolaca, klupa i stolova
Dizajn: Ksenija Jurinec
Quadrupedia je kolekcija inspirirana štokrlomi tradicijskim, drvenim igračkama. Proizvodi su složivi, vodootporni i ističu se iznimnom čvrstoćom i lakoćom, što je rezultat sustavnog pristupa građi i strukturi proizvoda od šperploče, obrađene toniranjem i premazom od tvrdog voštanog ulja. Sustav štokrla, klupa i stolova namijenjen je za pet visina sjedenja, a dostupan je u široj paleti boja po izboru.

Quadrupedia_Ksenija Jurinec_photo_Dag Orsic

Simetria, vješalica (Kvadra)
Dizajn: Neven Kovačić
Ime vješalice reflektira se u simetričnoj formi nastaloj rotacijom i zrcaljenjem istog ravnog nosača. Ovim principom omogućena je i racionalizaciju utroška materijala, dok je rastavljivost konstrukcije dodatna praktičnost kojom se pojednostavljuje izrada i transport u formi „flat pack“. Napetost ravnih linija suprotstavljenih ”piramida” mijenja se ovisno o kutu promatranja − iz statične simetrične vizure u dinamičnu titrajuću formu.

Simetria_Kvadra_Neven Kovacic_photo_D Kunic

Lako, eco FU(rni)TURE sustav namještaja
Dizajn: Ada Kezić
Lako je sustav stolaca, klupa i polica od punog drveta. Sastavljen je od kvadratnih okvira, poprečnih elemenata i ploča međusobno spojenih modificiranim klasičnim spojem ”lastinog repa” (spoj utora i pera), bez upotrebe metalnog okova. Utori se nalaze na okvirima, spojeni poprečnim elementima i pločama, dok je ”pero” zapravo letvica koja cijelom svojom dužinom spaja dva utora u jedan. Kvadratni okviri polica služe kao nosači i leđa. Prvo se postavljaju leđa na kvadratne okvire, a police se ”uglave” između leđa i okvira. Police je moguće modularno nadograđivati u širinu i visinu.

LAKO_Ada Kezic_Wood Cluster of NW Croatia_photo_Drazen Lapic

* VJEŠTINA RUČNE IZRADE

Iža, ormarić za vino (Cubodelubo)
Dizajn: Luka Jelušić
Proizvod je dio kolekcije ‘Novi život drveta“ i homage tradicionalnoj seoskoj drvenoj kući iz Posavine (Hrvatska). Izrađen je od stoljetne hrastovine srušenih kuća, a zamišljen je kao spoj jednostavnih, čistih linija i pomno odmjerenih proporcija. Autentična nepravilnost materijala, s obzirom na njegovo organsko porijeklo (tragovi koje je vrijeme ostavilo u drvetu, poput rupa od čavala ili patina od izloženosti atmosferilijama) pruža rustikalni i decentni izražaj namještaju. Pri izradi su korišteni tradicionalni vezovi drveta (‘nemški sjek’), kao oblikovna spona s prvotnom namjenom materijala, i autohtone stolarske tehnike, poput izrade spojeva ručnim dlijetom.

Iza_Luka Jelusic_Cubodelubo_photo_Sinisa Gulic

Zoozle, dječje igračke (Cubodelubo)
Dizajn: Luka Jelušić
Zoozle je set jednostavnih slagalica s motivom životinja – žirafa, slon i tigar. Svaki oblik sastoji se od svega dva dijela te je time prilagođen najmlađima. Meke, zaobljene linije masivnog drveta čine ih taktilno ugodnima. Izrađuju se ručno, izrezivanjem iz ploče masivnog drveta oraha, trešnje ili kruške.

Zoozle_Luka Jelusic_photo_Sinisa Gulic

Puls, zdjelice
Dizajn: Lidia Boševski
Zdjela Puls povezuje i približava organske strukture, a osim funkcije pruža i taktilno iskustvo prirodnog materijala (glina, celuloza, reciklirani papir, minerali oksida) koji je impregniran pčelinjim voskom. U cijelosti se izrađuje ručno utiskivanjem i obradom u kalupu. Specifičnom pripremom materijala prenosi se taktilno iskustvo njihova sastava i njihova prirodnost na taj način ne generira čiste forme, već drugačiju svijest o materijalu, u kojem prirodna strategija promovira veću učinkovitost kroz minimalne varijacije svojstava neizotropnog sastava.

image description

Sea, zdjelice
Dizajn: Lidia Boševski
Serija zdjelica Sea nastala je istraživanjem tekstura i materijala koji su odraz procesuirane memorije kamenih struktura. Šalice su od bijele gline s mat prozirnom glazurom, a pladanj i poklopci su od paperclaya (bijela glina, celuloza) koji dozvoljava kompleksnu obradu površine. Lijevani dio u proizvodnji kompleta je samo šalica. Poklopac i pladanj izrađeni su ručno slijedeći nježnu strukturu prirodne morske abrazije kao procesuirane memorije taktilnog iskustva. Poklopci i podlošci su spužvasti, lakši, drugačijih svojstava u odnosu na provođenje topline poigravajući se s temom bioničkog dizajna. Izrada vlastitog materijala otvara mogućnost mijenjanja kvalitete i tonova, a način izrade promjenjivost tekstura.

image description

Wave, tabure (Data by Despot)
Dizajn: Svjetlana Despot
Tabure Wave odraz je istraživanja mogućnosti između forme i strukture koja se može postići u tekstilu. U monokromatskom materijalu poput filca ručno se šiva oblikovni element vala koji se disciplinirano i dosljedno prostire čitavom površinom navlake. Navučena na neutralnu geometrijski formu taburea, navlaka ga nadograđuje svojom trodimenzionalnošću. U potpunosti ručno šivan, Wave je svojim bujnim volumenom zamišljen kao personalizirani akcent za minimalistički uređene interijere.

Pouffe_Wave_S Despot_DataByDespot

* POSJET TRADICIJI

Lightwear, podna lampa
Dizajn: Nina Bačun, Roberta Bratović
Intrigantna raskoš ženskih narodnih nošnji iz pojedinih hrvatskih krajeva i njihov izlazak iz uporabe potakli su autorice na razmišljanje o mogućoj novoj kontekstualizaciji koja nije isključivo muzejska. Metodama dizajna reanimirale su prepoznati potencijal i vrijednost ručnog rada − dijelove nošnji prenamijenile su kako bi još jednom zaživjele u svakodnevnom životu. Preuzele su zadatak osmišljavanja nove funkcionalnosti ručnog rada koji uživa kultni status još jedino u domovima baka, a više nije potreban u svrhe miraza. Morfološke posebnosti bizovačke narodne nošnje i osebujan ručni rad njena donjeg dijela, intuitivno su se nametnuli kao fokus interesa, a sjenilo rasvjetnog tijela kao surogat koji zadržava formu, tipološku slojevitost i ornamentiku.

Lightwear_Bacun_Bratovic

Arshany, komoda (Hrastico)
Dizajn: Krunoslav Kovač
Arshany je dio kolekcije namještaja čiji se koncept zasniva na autentičnom materijalu – dobro očuvanom hrastu i brijestu – nekada sastavnim dijelovima građe tradicionalnih seoskih kuća i štala. Oblikovanjem je naglašeno svojstvo oporabljenog drveta i ljepota nedostataka u strukturi drveta nastalih kroz desetljeća. U proizvodnji je korišten jednostavan tehnološki proces s velikim udjelom ručne izrade te prirodni uljni premazi.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

* NOVE FORME POZNATOG

Boya, bojice
Dizajn: Maja Mesić
Bojice za crtanje Boya inovativni su crtaći alat za slobodnije i sigurnije pokrete prilikom likovnog izražavanja. Ova podrška crtanju postignuta je novim ergonomskim oblikom same bojice koja prati formu šake i prirodno u nju sjeda poput oblutka. Za razliku od klasične bojice koja pretežito omogućava izražavanje kroz liniju, Boya pruža mnogostruko lakšu izvedbu sjenčanja cijelom svojom površinom ili pak djelomično, zavisno od željenog rezultata.

Boya_Maja Mesic

Oriental, tepih
Dizajn: Maja Mesić
Gumenom granulatu kao nusproduktu recikliranih autoguma osmišljena je uporabna funkcija u formi tepiha-puzzli koje se prilagođavaju dimenzijama prostora. Materijal je istovremeno dobra zvučna i termoizolacija, ugodan je za hodanje te praktičan za primjenu na podovima interijera ili eksterijera.

Oriental_Maja Mesic

Praznina, stolić
Dizajn: Nikolina Jelić / Proizvođač: Sto posto interijer
Koncept stolića Praznina proizlazi iz strukture i funkcije ribarskih vrša. Identitet stolića iščitava se u rombovima koji nastaju križanjem konopa. Oko konstrukcije je ispletena mreža od konopa pod 45 stupnjeva, unutarčije se strukture pruža prostor za odlaganje predmeta. Konstrukcija je izrađena od plastificirane žice, a gornja ploha od getacora ili pleksiglasa koji se perforira ili gravira.

Void_Nikolina Jelic_2

Krtz!, nož za čišćenje oraha
Dizajn: Tea Janković / Proizvođač: Brusionica Glavić
Nož za čišćenje oraha KRTZ! inovativno je rješenje koje pojednostavljuje postupak otvaranja oraha tako da jedna oštrica obavlja sve funkcije: otvara ljusku oraha, uklanja unutarnju ljusku te vadi neoštećenu jezgru. Ergonomski je prilagođen obavljanju tih funkcija, dok mu se forma temelji na orahovu listu.

KRTZ_Tea Jankovic_1

* INTERAKCIJA

ILI-ILI, sustav visećih rasvjetnih tijela (Grupa Products)
Dizajn: Grupa (Filip Despot, Tihana Taraba, Ivana Pavić)
ILI-ILI je serija lampi koja se sastoji od 6 temeljnih modularnih elemenata različitih promjera koje korisnik sam međusobno povezuje u željene kombinacije monokromnih ili višebojnih visilica. Elementi se povezuju prihvatnim kopčama, a dimenzije su im prilagođene funkciji međusobnog povezivanja. Proizvod je izrađen iz aluminija te je u mat verziji plastificiran u dvanaest različitih nijansi − tri nijanse zelene, žute, plave i sive.

Grupa_ILI_ILI__photo_Berislava_Picek

Here Hare There Hare, multifunkcionalni objekt (Little Horse and Baby Beuys)
Dizajn: Maja & Mejra Mujičić
Here Hare There Hare je primarno kolekcija igračaka u formi likovno pojednostavljenih zečeva s drukerima koji istovremeno funkcioniraju i kao multifunkcionalni objekt. Uz malo intervencije, spajanjem drukera na svakom od objekta, oni kreiraju mrežu koja poput instalacije u prostoru može poslužiti kao pregrada ili ukrasna zavjesa. Objekti su izvedeni u 100% pamuku, ispunjeni antialergijskim sintetičkim punilom, s prišivenim metalnim drukerima.

Head n Hare_LHBB_Maja & Mejra Mujicic_2

Head ‘n’ Hare, jastuk (Little Horse and Baby Beuys)
Dizajn: Maja & Mejra Mujičić
Head ‘n’ Hare je jastuk u obliku zečje glave, koji pomaže pri uspavljivanju djece, a također je i zabavan prijatelj u igri i učenju. Može te zagrliti dugim ušima ili ti jednostavno olakšati anatomski zdravo spavanje.

Here Hare There Hare_LHBB_Maja & Mejra Mujicic

Hula Hula, stolac (Recycle kolekcija, Data by Despot)
Dizajn: Svjetlana Despot
Stolac Hula Hula pruža rješenje za dugotrajniju upotrebu starijih predmeta, u ovom slučaju stolca. Tipično klasična konstrukcija stolca obučena je u inovativnu tekstilnu strukturu nastalu pletenjem tehnički neispravnih najlon čarapa. Odbačene čarape dizajnerici su poslužile za reciklažu u kojoj poprimaju novu uporabnu vrijednost. Svaka nogavica reže se na tri niti, a one se ručno spajaju u klupko iz kojeg se ručno plete navlaka. Struktura navlake dijeli se u dva dijela − prednje noge asociraju na oblikovno strog i tvrd “Alt-Deutsch” koji stolcu pruža osobnost, dok se ostatkom površine prostire minimalizam jednolične strukture oblikovno povezujući leđa, naslon i sjedalo u jednu cjelinu.

Collection_Hula Hula chair_Svjetlana Despot_DataByDespot_photo_S Mutic

Izložbeni postav dizajnirao je Neven Kovačić (Redesign), a vizualnu komunikaciju studio Hamper (Ivana Vučić i Tom Jurica Kačunić).
Pogledaj.to želi uspješno predstavljanje u Milanu svim našim dizajnerima, autorima, proizvođačima i svim suradnicima na projektu!