Kada razmišljamo o razlikama između fotografije i filma, vrijeme je prva i osnovna razlika koja nam pada na pamet. Fotografija hvata trenutak, film trajanje. Upravo tu razliku izokreće Katrin Korfmann. Kao što je već vidljivo iz naslova njenih fotografija, osim mjesta, one imaju i trajanje. Tako ćemo u njenom opusu naići na nazive King’s College (7,5 h_2d) Cambridge za fotografiju s travnatom pozadinom ili Waiting for Julia (3x 10 min) Berlin, za fotografiju s crvenog tepiha neke premijere, točnije s tri premijere, berlinskog filmskog festivala. Slažući slojeve fotografije, mnoštva snimaka s istog mjesta, autorica vremensko trajanje sažima u jednu fotografiju.
Na monokromnoj pozadini, snimljeni iz ptičje perspektive, ljudi na ovim fotografijama na prvi pogled izgledaju svi isto. Međutim, fotografije su nastale u svim krajevima svijeta te tek pogledom iz blizu na vidjelo izlaze različite kulturne karakteristike. Na jednoj vidimo studente engleskog sveučilišta u svojim crnim odorama, na drugoj žene Teherana u svojim tipičnim crnim haljama. Odakle dolaze ostale fotografije iz ovog ciklusa pod nazivom Count for Nothing otkrijte sami u foto galeriji web stranice fotografkinje gdje svaku fotografiju možete zumirati do najsitnijih detalja.
Uvođenjem vremenskog kontinuiteta na neutralnu pozadinu Korfmann jasno daje do znanja da njene fotografije nisu doslovni prikaz nekog trenutka. One sjedinjuju kompleksni utisak jedne kulture i pospremaju ga za sjećanje u slojevitu fotografiju.