Captain Organic, Ross Lovegrove, britanski je dizajner i pionir organičkih formi u dizajnu, s kojim smo imali prilike razgovarati prije godinu dana. Surađujući s nekim od najvećih arhitekata današnjice poput Grega Lynna i Zahe Hadid, Lovegrove je uspio stvoriti svoj prepoznatljivi futuristički potpis generiran isključivo korištenjem matematičkih formula, kodova i algoritama.

Na ovogodišnjem Triennaleu di Milano, manifestaciji vezanoj uz Milanski tjedan dizajna, Lovegrove je predstavio jedinstveni stakleni paviljon, razvijen u suradnji  s češkim proizvođačem stakla i kristala lasvit.

Riječ je o tehnologiji „tekućih kristala“ u kojoj se visokom preciznošću toplinskog prijenosa stvaraju stakleni paneli organičke pojavnosti. Proces izrade omogućava dizajnerima i arhitektima da kontroliraju stupanj transparentnosti i zamućenosti, stvarajući tako zanimljivu igru boje i svjetlosti. Dobiveni paneli su posve glatki s vanjske strane, dok neravnine s unutrašnje strane omogućuju lom projiciranog videa, prezentirajući ga u svim mogućim prostornim odnosima.

Sam paviljon ima zaobljenu, fluidnu formu koja je u potpunosti bila otvorena posjetiteljima, a čitavo iskustvo bilo je potencirano video radom međunarodnih dizajnera i arhitekata-programera Biothing, ureda jedne od osnivačica, naše Alise Andrašek.

Pogledajte galeriju paviljona i video u nastavku.


TAGS: arhitektura, Milano, paviljon, Ross Lovegrove, staklo, svjetlost,


Share |