Kipar ili fotograf?

Kako ponekad različite discipline izražavanja ne mogu jedna bez druge, međusobno su zavisne, u svojim radovima vjerno ilustrira Koreanac Gwon Osang. Njegovi radovi mogli bi se okaraktarizirati kao suvremeno skulptorstvo, no autorov izričaj ne bi mogao postojati bez medija fotografije.

Naime, ovaj umjetnik u svojim radovima koristi medij fotografije, točnije razvijene fotografije, kao osnovni gradivni materijal.

Osang stvara skulpture realnih ljudskih dimenzija, naizgled obične ljude u nekim svakodnevnim ili malo manje svakodnevnim situacijama, koji su sastavljeni od stotina fotografija. Njegovi radovi nastaju tako da autor fotografira prizor odnosno osobu koju želi pretočiti u skulpturu. Snima je sa svih strana, stvarajući stotine fotografija koje potom razvija. Nakon toga nastaju lutke realnih veličina, u pozama u kojima su zatečeni i fotografirani njegovi «modeli», na koje Osang lijepi fotografije, neprekidno, jednu do druge.

Rezultat ovog procesa su neobične skulpture, pomalo nestvarnih karakteristika, koje izgledaju poput kompjuterski generiranih portreta.

Stotine fotografija subjekta, snimljene sa svih strana te aplicirane na formu, novonastaloj skulpturi daju trodimenzionalni karakter i živost.

Samo dio onoga što je Osang fotografirao, pa fotografijom simulirao, pogledajte u nastavku, a više o njegovim radovima pogledajte ovdje.