Land Art koji prkosi gravitaciji

Njemačka umjetnica i dizajnerica Cornelia Konrads svoj atelje preselila je u javne prostore, napose šumske proplanke gdje se često poigra s elementima koje tamo zatekne – kamenčićima, lišćem, snježnim pahuljama, drvenim trupcima, odlomljenim granama ili zaboravljenim ogradama koje stavlja u nove, često bizarne, prostorne odnose.
Iluzija bestežinskog stanja u njenim radovima česta je pojava, gotovo bismo mogli reći da se radi o svojevrsnom autorskom potpisu, a mističnost je prisutna do te mjere da skoro da se ne bismo začudili da tako postavljenom scenom protrči čudoliko šumsko biće nalik onima izraslima pod perom Ivane Brlić Mažuranić.
Čest motiv u Cornelijinom radu su vrata koja su, kako konceptualna, tako i i direktna poveznica između ljudske intervencije i netaknute prirode, koja ovdje ima ulogu scenografije.
Umjetnost postaje dio životnog ciklusa svojih sastavnih elemenata koji se mijenjaju uslijed atmosferskih promjena ili pak prirodnim propadanjem, a svojstvo prolaznosti dodatno je naglašeno načinom postavljanja samih elemenata. Oni levitiraju, zaustavljaju se u pokretu, razgrađuju u piksele ili se međusobno udaljavaju i gotovo da nestaju pred našim očima.

Čudnovate intervencije njemačke umjetnice pogledajte u nastavku: